|
Post by THIMMOR on May 14, 2016 18:27:51 GMT
Ansökan: Hur gammal är du? Varför ska vi välja dig? Varför vill du bli med i vårat staff team? Vad heter du Är du bra med ULX? Har du varit staff på någon annan server isåfall vilka/vilken och vad har du varit för staff-ranker Hur länge har du kört Garry's mod totalt (Timmar) Skriv vad du skulle vilja bli Moderator Operator Helper Admin >-----------------------------------------------------------------< |OM DU BERÄTTAR MED SÅ KAN DU FÅ HÖGRE CHANS ATT BLI ACCEPTERAD !| >-----------------------------------------------------------------<
|
|
|
Post by Cannon on May 14, 2016 18:51:54 GMT
hej
|
|
|
Post by Cannon on May 14, 2016 19:00:42 GMT
Ansökan: Cannon [SWE] Hur gammal är du? 15 Varför ska vi välja dig? jag can prata 3 språk Varför vill du bli med i vårat staff team? jag vill vara med så a jag can buga Vad heter du marcus Är du bra med ULX? Har du varit staff på någon annan server isåfall vilka/vilken och vad har du varit för staff-ranker jag är staff på [SWE]ThimmyRP[100K][NEW][M9K] håc jag är Helper Hur länge har du kört Garry's mod totalt (Timmar) 688 Skriv vad du skulle vilja bli Admin Moderator Operator Helper Admin >-----------------------------------------------------------------< |OM DU BERÄTTAR MED SÅ KAN DU FÅ HÖGRE CHANS ATT BLI ACCEPTERAD !| >-----------------------------------------------------------------<
|
|
|
Post by Cannon on May 14, 2016 19:11:40 GMT
Ansökan: Cannon [SWE] Hur gammal är du? 15 Varför ska vi välja dig? jag can prata 3 språk hoc jag vil admin hoc jepa til i serven Varför vill du bli med i vårat staff team? jag vill vara med så a jag can buga hoc jepa til Vad heter du Marcus Är du bra med ULX? Har du varit staff på någon annan server isåfall vilka/vilken och vad har du varit för staff-ranker jag är staff på [SWE]ThimmyRP[100K][NEW][M9K] håc jag är Helper hoc red now är jag Trusted Hur länge har du kört Garry's mod totalt (Timmar) 688 Skriv vad du skulle vilja bli Admin Moderator Operator Helper Admin >-----------------------------------------------------------------< |OM DU BERÄTTAR MED SÅ KAN DU FÅ HÖGRE CHANS ATT BLI ACCEPTERAD !| >-----------------------------------------------------------------< [/spoiler] THIMMOR SUGER [/spoiler]
|
|
|
Post by Cannon on May 14, 2016 19:29:39 GMT
|
|
|
Post by Cannon on May 15, 2016 10:55:25 GMT
Ansökan: Cannon [SWE] Hur gammal är du? 15 Varför ska vi välja dig? jag can prata 3 språk Varför vill du bli med i vårat staff team? jag vill vara med så a jag can buga Vad heter du marcus Är du bra med ULX? Har du varit staff på någon annan server isåfall vilka/vilken och vad har du varit för staff-ranker jag är staff på [SWE]ThimmyRP[100K][NEW][M9K] håc jag är Helper Hur länge har du kört Garry's mod totalt (Timmar) 688 Skriv vad du skulle vilja bli Head admin Moderator Operator Helper Admin >-----------------------------------------------------------------< |OM DU BERÄTTAR MED SÅ KAN DU FÅ HÖGRE CHANS ATT BLI ACCEPTERAD !| >-----------------------------------------------------------------<
|
|
|
Post by Cannon on May 15, 2016 11:05:00 GMT
Ansökan: Cannon [SWE] Hur gammal är du? 15 Varför ska vi välja dig? jag can prata 3 språk Varför vill du bli med i vårat staff team? jag vill vara med så a jag can buga Vad heter du marcus Är du bra med ULX? Har du varit staff på någon annan server isåfall vilka/vilken och vad har du varit för staff-ranker jag är staff på [SWE]ThimmyRP[100K][NEW][M9K] håc jag är Helper Hur länge har du kört Garry's mod totalt (Timmar) 688 Skriv vad du skulle vilja bli Developer Moderator Operator Helper Admin >-----------------------------------------------------------------< |OM DU BERÄTTAR MED SÅ KAN DU FÅ HÖGRE CHANS ATT BLI ACCEPTERAD !| >-----------------------------------------------------------------<
|
|
|
Post by Cannon on May 15, 2016 11:28:39 GMT
Ansökan: Cannon Hur gammal är du? 15 Varför ska vi välja dig? jag kan 3 Språk Varför vill du bli med i vårat staff team? så a jag kan reglera problem Vad heter du Marcus Är du bra med ULX? Har du varit staff på någon annan server isåfall vilka/vilken och vad har du varit för staff-ranker jag är staff på [SWE]ThimmyRP och RedSnow är jag Trusted Hur länge har du kört Garry's mod totalt (Timmar) 691 Skriv vad du skulle vilja bli Head Admin Moderator Operator Helper Admin >-----------------------------------------------------------------< |OM DU BERÄTTAR MED SÅ KAN DU FÅ HÖGRE CHANS ATT BLI ACCEPTERAD !| >-----------------------------------------------------------------<
|
|
Retarded Seal V2 [CLT] Retarde
Guest
|
Post by Retarded Seal V2 [CLT] Retarde on May 18, 2016 8:46:48 GMT
Ansökan: Retarded Seal V2 [CLT] ッ Hur gammal är du? 12. Varför ska vi välja dig? för att jag är bra som admin och har varit det på en server i 2 månader. Varför vill du bli med i vårat staff team? jag är en snäll liten pojke som är bra admin. Vad heter du Isac. Är du bra med ULX? Har du varit staff på någon annan server isåfall vilka/vilken och vad har du varit för staff-ranker jag var co-owner och den servern är nerstängd och mins inte vad den heter. Hur länge har du kört Garry's mod totalt (Timmar) 466Timmar Skriv vad du skulle vilja bli Admin Moderator Operator Helper Admin >-----------------------------------------------------------------< |OM DU BERÄTTAR MED SÅ KAN DU FÅ HÖGRE CHANS ATT BLI ACCEPTERAD !| >-----------------------------------------------------------------<
|
|
|
Post by Gurkan on May 18, 2016 13:55:56 GMT
Ansökan: Hur gammal är du? .13 Varför ska vi välja dig? .jag är snäll och jag är sträng men inte för sträng, jag skulle nog vara en bra admin och jag skulle jätte gärna vilja vara admin Varför vill du bli med i vårat staff team? .jag skulle va sträng mot dom som inte följer reglerna Vad heter du Anton Är du bra med ULX? Har du varit staff på någon annan server isåfall vilka/vilken och vad har du varit för staff-ranker Hur länge har du kört Garry's mod totalt (Timmar) .ja respekterar reglerna (162 timmar)nej har inte staff på någon annan server Skriv vad du skulle vilja bli .admin Moderator Operator Helper Admin >-----------------------------------------------------------------< |OM DU BERÄTTAR MED SÅ KAN DU FÅ HÖGRE CHANS ATT BLI ACCEPTERAD !| >-----------------------------------------------------------------<
|
|